_ _

16 august 2012

Americanii si pokerul...

  Ulf Wakenius / Bibor No Azora
Nu vreau sa-mi atrag dusmani mai multi decat am,postand subiecte care implica cetateni ai altor tari,dar se pare ca asa va fi.Trebuie sa scriu despre aceste incidente,pentru ca ele s-au inmultit,se intampla de fiecare data cand intru pe siteul celor de la Pokerstars,ma asez la masa de joc si totul se termina aproape de fiecare data,cu comentarii de prost gust.Mai demult scriam despre spanioli,cat de nesimtiti si necizelati sunt(ma refer numai la poker aici),i-am amintit pe unguri si bulgari,portughezi si brazilieni,iar azi scriu cu parere de rau despre americani.Cel mai simplu ar fi sa renunt la jocul acesta virtual,care m-a acaparat atat de mult si caruia i-am dat importanta.Au fost cateva intentii reusite de a sta departe de internet,iar aici,de mare ajutor mi-a fost lipsa accesului la acesta,timp de cateva luni.Scriam despre americani,cei care ar trebui sa fie un exemplu pozitiv pentru intreaga lume,au fost cei care au insuflat omenirii,dorinta de libertate,de a fi prosperi,mandrii si cu fruntea sus,cu zambetul pe buze mereu.Iata ca,prezenta lor pe acest site(si pe altele,peste tot...),nu este decat o clara dezgolire a feței lor umane.Atat de simplu si nonsalant,folosesc cuvintele mother,idiot(stupid)sht...si altele pe care evit sa le transcriu aici,incat am fost nevoit sa ies afara de la masa de joc,cautand un loc,unde sa pot juca linistit.Azi de exemplu,dupa ce m-am suparat pe cativa,un roman de-al meu,ma injura,dupa ce am castigat si chipsurile lui...evident ,mama fiind cea care a fost amintita de catre intrus.

E un mod de a-ti arata prostia si incapacitatea de a judeca situatia de moment a vietii.Este un mod de a demonstra ca de fapt esti un nimic,un nimeni,care-si merita soarta,fie ea si virtuala.Statele Unite,a acceptat din pacate,pe teritoriul ei si "resturi umane",cele mai multe provenind din Europa.Veti spune sa nu generalizez,veti spune ca nu am dreptate si ar trebui sa-mi accept soarta de roman.Scriam nu demult ca mi-este rusine ca sunt roman,poate am exagerat,sau ar fi trebuit sa spun ca nu-mi este rusine ca sunt roman,mi-este rusine,ca alti-s romani.Subiectul acesta ramane deschis,este foarte tarziu,voi incheia nu inainte sa va multumesc pentru lectura si pentru simplu fapt ca ati intrat aici pe acest blog.Cu siguranta lucrurile importante ale vietii,vor lua locul acetei situatii penibile,in care din intamplare am implicat si americani.La final as vrea sa-i sfatuiesc sa-si revizuie comportamentul fata de noi,cei care i-am adulat prea mult,iar acum se cred deasupra lumii intregi,fie ca este vorba de un simplu joc de poker,virtual,in joc fiind bani,,,virtuali.(chipsuri,jetoane).No matter!



Ken Navarro - Delicioso ♫♫♫♫♫


Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape