_ _

15 decembrie 2012

Omul de zapada e vesel



Only The Heart Knows - Chris Geith



Pieces of a Dream feat. Maysa-You and I (HQ) 



Boney James "After the Rain"


Kim Waters - Love like this




Asa pare acest "munte de zapada",pe care l-am creat in cateva minute,vesel si optimist.Nu ar avea motive?Ei bine,e posibil!Cautand ,ma gandeam la un scenariu cunoscut mie si pe care-l

voi putea impartasi cu voi,intr-o buna zi.Acum insa ma gandesc la Omul din imaginile de mai jos si la filmul animat postat mai sus.Fiecare dintre noi(cei privilegiati de zapada in lunile de iarna),a avut propria poveste cu si despre acest "OM".Bucuria constructiei lui,este atat de imensa la un copil,incat imi doresc sa ma pot reintoarce,macar pentru o clipa(iar mai apoi sa raman acolo si sa-mi pot relua viata,corectand toate greselile comise pe parcursul ei).Imi staruie cuvintele ramase de curand in memorie,sa nu mai raman ancorat in trecut,sa nu-mi gasesc de lucru acolo,pentru ca totul s-a dus.Atunci de ce totusi insist spunand ca ador trecutul,urasc prezentul si mi-e teama de viitor?Nu vi se intampla si voua sa reveniti deseori in trecut?Nu aveti amintiri?Nu va corectati prezentul si prin el viitorul,privind la greselile trecutului?Nu luati lucrurile bune din trecut si le cizelati,le modelati dupa prezent?Eu cred ca da.Esecul din viata mea il datorez trecutului,pe care totusi il ador,cum e posibil?Tristetea din sufletul meu,problemele existente acum,gandurile ce-mi napadesc mintea,se datoreaza trecutului si eu totusi il ador.Prezentul naste viitor...da este adevar in aceste cuvinte,insa daca acesta este urat,greu si determinant pentru cei napastuiti de soarta,privirea spre ziua de maine si celelalte daca vor urma,este una incetosata si plina de impuritati ale timpului deja trecut,pe care eu il ador.Orice as face,la fel si voi,trecutul va ramane in urma, prezentul ne va pregati cu fiecare secunda scursa in trecut,pentru un viitor pe care nu-l putem prezice asa cum
clarvazatorii"din viata mea".mi-au prezis bogatii,impliniri,succese...
Voi incheia acest post cu aceste cuvinte pe care sper sa le dezvoltati mai departe,singuri....
Trebuie sa fim buni pentru a ne salva!Viitorul va apartine celor buni,iar ei vor trai intr-o lume minunata,pe care acum ne este greu sa ne-o imaginam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape