_ _

31 decembrie 2012

In ultimul ceas

Dragii mei vizitatori,nu stiu daca acest post este binevenit in  ultimele ceasuri din 2012,insa ce mai conteaza cand si unde e momentul sa ne aratam dispretul fata de politica anemica si bolnava,pe care politicienii corupti,aceeasi rotindu-se prin partidele  care s-au perindat de-a lungul istoriei trecute sau recente,a acestui loc unde m-am nascut,am copilarit,unde mi-am petrecut adolescenta,unde mi-am intemeiat o familie,unde am crezut ca ratiunea de a-ti pune pe picioare propria afacere,in limitele admise de legile nerespectate de cei care le-au facut,va fi cea care primeaza,unde m-am gandit sa-mi continui drumul pana la capatul vietii,o fac cu zel de "prostanaci",termen folosit candva de tatal celor de stanga,Iliescovici.Aceste ganduri din nefericire,aceste actiuni,au fost unele din ele,facute fara noima,fara suport,mai ales din partea statului roman,despre care scriam,ca este cel mai mare dusman al poporului,pe care incearca sa-l cumpere cu  litri de ulei,zahar,faina,orez...si bautura.Stiu ca v-ati fi asteptat la altceva in clipe de emotii,asa cum mereu le-am simtit,indiferent unde ma aflam si daca au fost bune sau mai putin bune momentele dinainte sau dupa ce orologiul bate de miezul noptii.
Pentru ca sfarsitul de an,ma gaseste undeva departe de Romania si motivul pentru care sunt aici,imi trezeste ganduri despre cei batrani,le voi
 reaminti lor ,celor care nu merita sa ne conduca destinele,ca batranii nostri,sunt saraci,neajutorati si bolnavi.
Le mai reamintesc ca eu stiu de nepasarea lor,deoarece batranii din familiile si viata acestora,au ce-si doresc,datorita "iscusintei" lor si nu exclusiv a statului roman,pe care mi-e greu sa-l mai recunosc.Ma gandesc totusi altfel la cei buni si onesti,la cei saraci si neajutorati,la copiii nascuti si nenascuti,la cei care-mi sunt aproape CARE MERITA CEEA CE VOI NU MERITATI!RESPECT!...SI O VIATA BUNA INTR-O TARA CARE NU-SI MERITA SOARTA DE ACUM!
Voi fi atent la fiecare miscare gresita a voastra si voi scrie asa cum n-am mai facut-o pana azi.Fotografia pe care o vedeti este sugestiva si nu trebuie decat sa va dea de gandit,este timpul trecut peste parinti,bunici si strabunici,peste suflete chinuite si mintite ani in sir de altii si de voi.Fotografia a iesit din intamplare,insa e deajuns sa va imaginati ce este in sufletul batranei,care poate fi mama,bunica,strabunica ta,politicianule...

Gandurile mele sunt de-a valma,emotiile ma coplesesc si trebuie sa inchei atat de simplu:LA MULTI ANI !HAPPY NEW YEAR!
 

2 comentarii:

  1. Frumoasă şi expresivă fotografia.De unde o ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihai,nu mai stiu la care poza te referi,eu am raspuns referitor la cea in care batrana romanca,plange,tinand in brate si o paine...Iti voi raspinde daca vei reveni cu o clarificare...Multumesc!:-)

      Ștergere

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape