_ _

02 ianuarie 2013

Inceput

           Parlamentarul-Eu  

Caleidoscopul vietii mele il cuprind
Cu mainile care miros a bani murdari,
Chiar daca-acestia spalati fiind de-atatea ori
La mine-ajung murdari,asa cum n-au mai fost.
Pe cine doare,nimeni n-o sa stie
Sunt eu si el,acelasi ca odinioara,
Ce stim demult,cum,ce se petrece-n asta tara.
In conturi pana nu demult,au fost "putini"
Mai multi decat as fi sperat vreodat`,ce-i drept,
Acum,caci eu si el ne-am orientat
Atat de bine,ca de ceilalti,eu unul am uitat
Nu si de-ai mei,pe care i-am rugat
S-aiba rabdare,in Parlament eu tocmai am intrat...

2 comentarii:

  1. Frumoasă poezia.Continuă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta voi reusi sa postez cateva din poeziile mele,insa ma intreb cum as putea sa le protejez...ai idee?

      Ștergere

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape