_ _

08 ianuarie 2013

Securistii

Nu voi scrie despre securistii de azi,infiltrati in viata publica a Romaniei noi de dupa Revolutie,de 23 ani incoace,ci despre unul singur,care nu mai e,insa care a produs mult rau,indeosebi familiei mele,tatal meu fiind una din victimele acestui fost monstru.
In acest context,nici nu va vine sa credeti cine l-a accidentat pe trecerea de pietoni,in ajunul de Craciun al lui 1990,pe tatal meu,care, din neglijente medicale,dupa operatia din 03 .01.1992,a decedat la numai 49 ani...E vorba de fostul ofiter de securitate,Herta Gheorghe,nimeni altul decat cel care a stat la baza arestarii d-mnei Doina Cornea,cel care s-a "ocupat" de revolutionarii care i-au intrat pe mana,in momentele de Revolutie de la Cluj.A reusit cu ajutorul cunostintelor de atunci de la Mina Minovici,sa contexte rezultatele recoltarii probelor biologice,sa manevreze treburile in asa fel incat,nu numai ca a scapat doar cu o condamnare cu suspendare,dar a fost ridicat la grad de maior in noul S.R.I.de atunci,Doru Viorel Ursu,afirmand cu voce tare,catre intreaga lume,ca serviciu roman este curat,fara fosti securisti...A reusit,cand mama a fost singura acasa si a determinat-o sa semneze un document prin care mama nu cerea nici o pretentie materiala de la acesta,asa incat nici macar cheltuielile de inmormantare nu le-a platit.A fost aproape de coma alcoolica atunci cand,conducandu-si masina in cartierul Marasti din Cluj,nu l-a putut vedea pe tata,care ducea mancare mamei si bunicii mele care era internata in spital.Cat de naivi si lipsiti de aparare,de informare si prea simpli,cumsecade am fost multi dintre noi.Mi-e sila de oameni care ne-au manipulat,au profitat de neputinta noastra,saracia si umilinta care ni s-a transformat in mod de viata pana azi.Cand ii vad peste tot unde ma uit in tara,incepand cu programele tv,invitati si la cele radio,am o grimasa in coltul buzelor si pumnii se strang odata cu dintii care se abtin sa nu scrasneasca.Cand aud baliverne despre cat de mult le pasa de noi(copii,tineri,batrani)si cate "vor" si pot sa faca pentru noi,ma uit in spate,in timp si ma rog,ca macar o data,sa fiu lasat,sa fac ce vreau,intr-o zi din trecut,pe care numai eu s-o pot accesa.Reintoarcerea in trecut nu este o solutie a Romaniei in schimb,care e nevoita sa se destepte din somnul cel de moarte,in care s-a adancit.Nici nu va vine sa credeti,ca un om normal,ca mine,s-a bucurat,cand am aflat,la un an de la inmormantarea dragului meu tata,ca fostul securist,cel care i-a chinuit pe multi tineri romani,a murit subit(atac de cord,cred).D-zeu e sus si vede...!!!
Azi,se implinesc 22 ani de cand l-am inhumat pe tatal meu...am un gand pios si o amintire a lui de OM.

Cititi mai multe despre acest personaj,dand click pe link-ul de mai jos.Multumesc.

http://sareinochi.com






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape