_ _

12 ianuarie 2013

De ce?

Sunt la doar cativa km de Salzburg unde partiile sunt pline de sportivi si spectatori, turisti din toata lumea...
Uitandu-ma azi pe un post de televiziune austriac(ORF-eins),la intreceri sportive de sezon,slalom urias,slalom snowboards, sarituri cu schiurile de la cele 4 trambuline,tineri sportivi,fete si baieti,fiind prezenti din mai toate tarile europene,mai putin din Romania.Ma asteptam sa nu intalnesc nici un nume de-al nostru,insa ma gandeam si eu,ca totusi cineva,se poate pregati in bazale noastre montane,daca exista amenajare pentru astfel de intreceri.Sincer,vad imagini uneori de pe partiile brasovene,sau din alte locuri cu peisaje superbe,insa mai toate stirile,se rezuma sa-mi arate vedete si supervedete,exagerat de vedete romanesti,ce se dau cu colacul de la buda,politicieni aflati in vacante(prelungite)si prea putin despre eventualii sportivi care exista sau nu...
Mai bine nu ma complic cu astfel de cautari,e prematur sa ma gandesc la schiori si patinatori, hocheisti profesionisti si buni romani de-ai mei,care sa faca fata,unor intreceri de anvergura,poate nepotul meu de trei ani sa fie pasionat de vreun sport de iarna,dar cum il vad de-acum,cu iphonul in mana,cautandu-si pisicuta care face cate-un pârţ,sau te miri ce alte desene si jocuri,ma determina sa zambesc.La cat de mici sunt salariile si la cat de scumpa e viata noastra romaneasca costumatiile sportivilor,stadiul de pregatire,stiu eu taxele de participare,sau mai stiu eu ce alte costuri,ii determina pe cei care au talent si acel bun feeling,sa renunte si sa se rezume la intreceri gen Daciada...si locuri fruntase in intreceri.Am si imbatranit astepand sa vad sportivi romani la astfel de discipline si cine stie cand se va intampla miracolul.
Intrebarea mea este de ce?Poate cei care,in ultima vreme au ajuns pe acest blog si au comentat si carora le multumesc,ma vor ajuta sa inteleg...DE
CE.


Peter White- For the love of you


Smooth Jazz / 3rd Force

 
Gregg Karukas - Magic Cat 

BRIAN SIMPSON-WAITING

3 comentarii:

  1. "Nu cerceta aceste legi,căci eşti nebun când le-nţelegi. Din codru rupi o rămurea, cei pasă codrului de ea".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gura ta crestine,adevar graieste.Ce-i pasa unei lumi intregi,de intrebarea mea...:-)
      Multumesc pentru popas,Mihai.Duminica faina.

      Ștergere
    2. Mihai,arunca o privire aici,iar daca vrei sa-mi raspunzi fa-o de nu,nu-i bai.

      http://www.minunemica.eu

      Ștergere

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape