_ _

25 octombrie 2013

Singur(a)



Daca ai fi langa mine-acum,ti-as face bunatati ca sa mananci
Te-as pregati de noapte,sa te odihnesti,
Nu inainte,sa te am,doar pentru mine.
La teatru am putea sa mergem,sau la cinema,
La Roma,sau Paris,Londra sau Viena,ne-am putea gandi,
Chiar daca cina ar fi tarzie poate,
Eu doar pe tine te-as avea.
Daca-i fi langa mine-acum,povesti am spune celor mici,
Ca sa adoarma,cu gandul la lumea lor curata,pe care,
Noi le-o facem,nu ei,politicienii murdari,ca nu sunt oameni.
Te-as strange-n brate,daca-i fi aici,
As tresari de bucurie si m-as gandi,
Ca maine dimineata,va fi o noua zi
Cu tine-alaturi,mai departe sa pasesc in viata.
De-ai fi aici,muzica buna am asculta,
Ti-as spune-un banc,sa radem,chiar de nu ai vrea,
Ca nu-l stiu bine-al spune.
M-as cuibari la pieptul tau,inima sa ti-o ascult,
Sa-i multumesc ca esti aici si ca vei fi mereu cu mine,
Ti-as spune incet,ca te iubesc,de-ai fi aici
Si cat de mult eu te doresc,
Insa e trist,ca nu esti langa mine.
Ai fost si m-ai lasat sa spun 
Povesti de seara,celor mici,
M-ai parasit,cand nici prin gand nu mi-a trecut c-o faci.
De-ai fi aici...eu doar mi-am imaginat,
Ca as avea si eu pe cineva in viata mea.
Eu sunt aici,intr-un loc anume,din lumea asta mare,
Sunt singur si te-astept de-o viata,sa-ti soptesc,
Cat mi-e de bine langa tine si cat de mult eu te iubesc.
In care colt al lumii,in visul noptii mele sa m-opresc,
As da orice sa pot afla,in sufletul cui sa poposesc
Si sa raman o viata,sunt singur si as da orice,
Sa ma trezesc din somn,doar langa tine,
In fiecare dimineata,daca ai fi aici.



Zipf,Austria
23 sept 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape