_ _

26 octombrie 2013

Cine esti?



Dimineti la rand,te urmaresc,cam pe la aceeasi ora,
Trecand prin fața cafenelei preferate
Si imi imaginez,ce bine mi-ar fi langa tine...
Pari ca zambesti,cand soarele-ti priveste chipul,
Dar si asa,mereu te vad un pic cam trista.
Of,ce mult as da sa stiu de pot intra in viata ta,
Zambet si bucurii in suflet sa-ti aduc,
Of Doamne ce mult as vrea.
Daca ai sti ca sunt aici,la cativa pasi de tine,uneori,
Ti-ai ridica privirea,ce m-ar cuprinde,
Prin ochii-ti verzi,ca de smarald.
Ce bine-ar fi,sa intri,intr-o buna zi la o cafea,
Te-as invita sfios,emotionat,la masa mea,
Care mereu e singura,e doar cu mine,
La aceeasi ora,cand pasii tai,
Atat de-aproape sunt de mine,de masa,de cafeaua mea
Toate s-ar bucura ca sa te aiba doar pe tine,
Cea cu ochii verzi si parul negru,
Cu zambet cald,cand soarele-ti priveste chipul
Si trista cred,ca nu esti langa mine.
Dar,pot eu sti,din toate astea,
Daca te pierzi apoi,printre multime
Si printre clipe ale vietii tale,ce nu-s a mele
Si chiar nu fac nimic,ca sa te am aproape,macar la o cafea
Doar tu si eu,la masa mea,de unde te privesc
Si-atat,ce mult as vrea,sa stiu,nimic mai mult
Si ma intreb atat de simplu,cine esti tu,
Straina diminetilor,din viata mea?


Zipf,Austria
21 sept 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape