_ _

01 noiembrie 2013

Suflet (re)gasit



Pe unde-mi umbli suflet flamand,
De cum vine seara,pana ce soarele rasare,
M-ai intrebat de poti strabate atata drum,
Ca sa te-ntorci apoi,sătul si bun?
Nu-i bai,iti scriu zambind,
Eu nu iti stau in cale,
N-am sa te-opresc nicicand.
Poti ca sa pleci am hotarat,cand vrei
Si sa-ti gasesti perechea
Ce are-o cămăruță si ea aci la mine.
Nu-ti stiu prea bine locul,
Nu te-am putut vedea vreodata,
Stiu doar ca esti si te framanti mereu,
Sunt trist,cand si tu esti asa,
Apoi ma simt intr-alta lume,
Atunci cand soarele rasare,
Cand suflet al meu si-al ei,sunteti aici la mine
Chiar daca,nu stiu unde veti sta,
In inima,sau nu,ei bine,in final,
Asta e treaba mea...


Zipf,Austria
19.09.2013
Costi Pop


brian simpson - it could happen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape