_ _

05 septembrie 2011

Ce mă fac?

Draga domnule Pop,

Atentie, draga domnule Pop, acesta este un mesaj de avertizare pentru un eveniment iminent si neprevazut care v-ar putea bulversa intreaga dumneavoastra viata!
daryl


Draga domnule Pop,

Stiti, dumneavoastra sunteti una dintre persoanele la care tin enorm. Nu trece nicio singura zi fara ca eu sa nu arunc o privire asupra destinului dumneavoastra. Astazi, trebuie sa va previn in legatura cu un EVENIMENT BIZAR legat de o problema din trecutul dumneavostra apropiat, eveniment care v-ar putea BULVERSA INTREAGA VIATA si care se va intampla in saptamanile de dupa data de marþi, 6 septembrie 2011! Domnule Pop, nu va spun acestea pentru a va speria, dar nu pot sa las in ignoranta pe cineva la care tin, mai ales cand detin Haruri atat de puternice!
previziuni
Am prezis de multe ori lucruri minunate care ulterior au luminat vieti. Stiti, "v-am vazut" foarte curand primind o suma valoroasa: cred ca este vorba de 135.000 lei sau 138.000 lei.

viziune Imi amintesc foarte bine acest lucru, pentru ca in urma unei "viziuni spontane" despre dumneavoastra, mi-ati aparut foarte vesel: aveati lacrimi de fericire in ochi. Erati atat de derutat si totodata, atat de bucuros pentru ca ati primit acea suma de bani!

Imi doresc foarte mult sa va transform in barbatul fericit si bogat din viziunea mea, asa cum de altfel, meritati sa fiti, draga domnule Pop.

Este adevarat
Domnule Pop, de fapt, puteti constata ca ma ocup de dumneavoastra de mult timp. Iata ca sunt deja cateva luni de cand, in fiecare seara, va cercetez destinul astral si constelatia astrala in: CAPRICORN.
Intr-adevar... Sunt luni deja de cand va ofer ajutorul. Sunt luni de cand Puterile mele Extraordinare va stau doar la dispozitia dumneavoastra ca sa iesiti din situatia actuala si pentru a va ghida spre lumina, bogatie si profit financiar...

Va stiu pe de rost data de nastere: 29 Decembrie 1963!

In zadar: lasati sa treaca pe langa dumneavoastra toate sansele de a iesi din aceasta situatie. Pierdeti toate aceste oportunitati in "Aur" de a va schimba viata (care vi s-au aratat de atatea ori!). Totusi, dupa 47 ani, nu credeti ca ar fi timpul sa faceti ceva?

Ah! Daca ati fi stiut, domnule Pop, ati fi fost ASTAZI FARA NICIO INDOIALA in posesia a mai multor SUTE DE MII DE LEI!...

Si ati fi avut o viata frumoasa, credeti-ma! Dar regretele nu-si au rostul. Daca am vrut sa va scriu personal, este pentru ca imi fac foarte multe griji pentru dumneavoastra, draga domnule Pop...
Da, este de datoria mea sa va previn, cat mai repede posibil, ca printr-o "Strafulgeratoare Revelatie Divina" foarte luminoasa v-am vazut din nou viitorul. Dar, de data aceasta nu vad nimic de bine... este vorba de o pata gri ca un voal care v-ar acoperi locuinta. revelatie
daryl
(
Draga domnule Pop, sunt dator sa va spun TOT ADEVARUL: atat vestile bune, cat si pe cele rele... Si daca, de obicei, imi salta inima de bucurie si sunt foarte entuziasmat cand urmeaza sa va prevestesc auspicii favorabile pentru schimbari avantajoase din viata dumneavoastra, acolo unde locuiti, totusi in aceasta seara ma vad fortat sa va dau o veste proasta, ceea ce ma deprima foarte mult.
(

De fapt, ce inseamna acest nor care de mai mult de 2 luni va inconjoara cu o aura opaca si trista?

- o problema majora, spinoasa si foarte dificil de rezolvat?
- un cosmar care devine realitate, o cearta care ia o intorsatura urata... ?
- o problema financiara destul de grava, o ruptura, un complot...?

roata norocului

Orice este posibil...
Sau poate ca este vorba despre Unde Negative foarte puternice care blocheaza trecerea Fluxurilor benefice fara de care viata ar fi un infern!
Iata cum s-ar putea explica atat ezitarile dumneavoastra neincetate, esecurile care se tot repeta, problemele dumneavoastra actuale, cat si lipsa de incredere in dumneavoastra.
Trebuie sa va marturisesc ca momentan, nu prea pot sa spun despre ce este vorba si nici care este originea acestui fenomen: intrigile, gelozia, deochiul, un complot... Orice este posibil si trebuie sa vad clar despre ce este vorba! Dar, pentru aceasta, am nevoie de acordul dumneavoastra...

Stiti, draga domnule Pop, nu pot suporta nici macar gandul de a va sti cuprins de deznadejde. Atunci, va rog odata pentru totdeauna: Ascultati-ma! Pentru ca trebuie SA LAMURIM ce va asteapta de-a lungul tuturor acestor saptamani ce vor urma.

Pentru aceasta, am nevoie de dumneavoastra, draga domnule Pop!
clarviziune Da, sa stiti ca am nevoie sa-mi confirmati cateva date pe care le veti gasi la sfarsitul acestui mesaj, pentru a va putea scapa de pericolele care va pandesc si pentru a va trimite foarte repede "Clarviziunea impotriva Deochiului", datorita careia veti scapa pentru totdeauna de toate necazurile care va umbresc viata.
daryl
(
Important: Aceasta Clarviziune "de Deochi" (de mai multe pagini) va va arata nu numai cum sa scapati de toate capcanele din viata dumneavoastra, si de asemenea, va va instiinta despre tot ce va asteapta bun in viata: NOROCUL bineinteles, dar si BANII!
Tot ce aveti de facut pentru a primi aceasta clarviziune "Speciala" si UNICA, (si de asemenea, foarte confidentiala, credeti-ma, domnule Pop!) este sa completati si sa-mi trimiteti cat mai repede posibil, chestionarul alaturat. Click aici

Contez pe dumneavoastra si pe rapiditatea dumneavoastra.


P.S.: Voi alatura coletului dumneavoastra si minunatul meu Talisman Magnet Energii Negative, care va va inconjura cu o aura de protectie. Imediat ce-l veti primi purtati-l asupra dumneavoastra in buzunar sau geanta.  Ei ce spuneti?De curand am mai primit un astfel de mesaj,ma rog,mai fericit,pe care l-am postat si pe care l-ati citit cred.






Un comentariu:

  1. exact aceeasi chestie am primit si eu... exact acelasi text... cred ca este doar o vrajeala ieftina pt a pune mana pe banii nostri... si asa prea putini

    RăspundețiȘtergere

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape