_ _

21 august 2013

Doar poze...Innerlohen-Attersee,Austria

Nu e vorba de o criza a subiectelor,ce le-as putea scrie aci pe blog,ci mai degraba o criza de timp,cauzata de multitudinea lucrurilor ce le am de facut,de cand m-am intors din Austria,a doua mea tara de suflet.S-ar putea ca tara mea sa nu mai aiba loc,in sufletul meu,asa cum s-a intamplat vreme de aproape 50 ani...si ma gandesc in acest sens,la cei care-mi conduc destinele vietii,la coruptii si afaceristii,ce-si umplu conturile frecvent si cu mult tact.Tara mea a fost in inima mea,iar acum sunt suparat si dezgustat de politica searbada si fara culoare,bolnava si plina de ciuma.Voi incerca sa ma detasez de problemele care-mi macina viata,insa e greu si aproape imposibil.Fotografiile mele,nu le-am ridicat la scara artistica,chiar daca unele sunt pentru acest nivel.Bucurati-va de ele,bucurati-va de viata si faceti-o cat mai lunga si frumoasa.Sa fiti iubiti.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape