_ _

17 august 2013

Fara mine



Fara de mine,esti doar tu
Aceeasi,asa cum te cunosc,
Esti singura,doar pentru moment,
Si nu te poti schimba.

Fara de mine,e ca si cum n-ai fi
Asa spun eu,doar ca sa ma prefac,
Esti numai tu,cu tine si un EL,
Si nu te poti schimba.

Fara de mine,ai mai fost si ti-a fost bine,
Da,e adevarat,mi-e greu sa ma gandesc
Pe unde-ai fost si mai ales,cu cine...
Mereu m-am intrebat si nu te poti schimba.

Fara de mine,nu mai sunt nici eu,
Sunt singur si mi-e greu,
Greseli, se pot ierta,stii bine,
Tu insa,nu te poti schimba.

Fara mine,de azi incolo,tu vei fi,
Cu EL alaturi,vei trai,poate si soarele iti va zambi,
Vei fi aceeasi,singura pe drum si nu te vei schimba,
Fara mine,voi fi doar eu... si tu nu vei mai fi,a mea.



Costi Pop
Zipf,Oberösterreich
21,43-10 august 2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape