_ _

27 august 2013

Steinbach am Attersee

Ca ingrijitor(pfleger),sunt situatii,mai exceptionale cand,insotesti persoane cu probleme,in locatii speciale,cum s-a intamplat nu demult...Stiu ca n-ar trebui sa scriu nimic despre acest lucru,insa,a fost,pentru mine,o mare surpriza,sa ma aflu,printre invitatii ce au umplut biserica Sf.Andrei din Steinbach.Prima parte a concertului,am reusit s-o filmez,in pauza,afara,am fost ocarat de o baba austriaca,jignit chiar,de ce mi-am permis sa filmez si sa fotografiez biserica.In partea a doua a concertului,am fost rugati,pe cei care am filmat si fotografiat inainte,sa n-o mai facem si m-am conformat.Acustica si arhitectura bisericii m-au impresionat,asa incat,am facut poze si film,ca suvenir.

































Pozele sunt facute in data de 02 august 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape