_ _

09 decembrie 2021

Săptămâna gândurilor mele


 

Luni, a fost şi-acum o săptămână
și m-am gândit la tine,
e singurul lucru pe care-l
mai ţin minte acum,
marţi, am călătorit
cam aceleaşi treburi le-am făcut
și m-am gândit la tine,
miercuri, ca în celelalte zile
nu am prea reţinut din ce-am făcut,
a trecut oricum şi nici nu vreau
ca să-mi mai amintesc decât,
că m-am gândit la tine,
joi aş fi vrut să uit de mine
cât de obosit am fost însă,
eu tot m-am gândit la tine,
vineri, a trecut la fel cred şi-s sigur,
că iarăşi m-am gândit la tine,
ieri a fost sâmbătă,
din nou pe drum am fost
cu multe treburi, ce unele
nu şi-au avut chiar niciun rost
doar asta a contat,
că m-am gândit la tine,
azi e duminică şi orice-aş fi făcut,
lucruri pe care încă nu le-am uitat,
n-a fost o clipă-n care
să nu mă fi gândit la tine,
ce va fi mâine nu ştiu
chiar dacă aş vrea,
știu doar atât că este luni şi
orice s-ar întâmpla,
dacă voi mai exista,
sigur mă voi gândi la tine.



Innerlohen, Austria
23 februarie 2014
Costi Pop








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape