_ _

29 mai 2013

Bucati de suflet

Am incercat sa-ti sfaram sufletul in bucati,
Avand pe moment un zambet trist si sadic,
Apoi pe urme de ruj si ganduri nespuse,m-am asezat...
Si-am reusit ca sa filtrez din pulberea ce a iesit...nu toata,
Pastrand pe mai tarziu din ea,stii bine,
Ca nu pot suporta nimic si mai ales pe tine
Nici realitatea,nu e ceea ce pare,si-o ocolesc,
Tii minte c-am indemanare?
De ce sa ma ranesc,fugind de adevar,
Mai bine in minciuna,fals,iluzii,care pe mine 
nu ma dor.
Din pulberea ramasa,sa ma droghez as vrea,
E-atat de buna,e pentru fericirea mea
Ma reprezinta scena,nu e...nu e tutun
Cu gust de menta,ieftin,asculta-ma ce-ti spun.
Si sufletu-ti ramas ti-l voi fuma,e pulbere
Si in foite am sa-l asez 
Si-n vise sa-mi aduc aminte doar de mine,
Nici gand de cei ce ma urasc.
Incerc sa-i ard in suflet si nu pe buze,
Asa cum ti-ai dorit cu ale mele,intr-o fraza,resuscitand un vis....
Va fi al meu si-l voi dormi intr-una,fara sa sufar,stiu ca voi fi fericit,
Chiar de n-oi avea curajul,la infinit sa fiu...

Acesta,asa cum v-am obisnuit,este raspuns la versurile de aici:
http://suntfraiera.blogspot.co.at/2013/05/reteta-nefericirii.html?


No Mercy - When I Die

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape