_ _

31 mai 2013

Iluzionistul...

...celor din politica:Shame on all of you!

Iluzionist,sa ma cunoasca lumea,asa cum eu o fac sa ma-nteleaga
Am printre degete,mizeria ce de la bani se trage,
I-am numarat si azi si ieri,de-o saptamana buna,
Sunt obosit,extenuat si mi-e deajuns de-atata truda.


M-am saturat sa mi se spuna,ca-n alta lume e mai bine,
Nu va-nteleg,chiar de-as putea,de ce,uitati-va la mine,
Sunt frant si obosit,nici nu miros prea bine
Si nici nu cred ca ati putea,sa faceti bani,la fel de multi ca mine.

Iluzionist as vrea ca sa raman si sa ma stie lumea
Chiar dac-ar fi,de bani sa fiu murdar mereu,
Stiu cum sa-mi pastrez secretul,asa-mi e firea
Si stiu cum sa va mint si sa va pacalesc...
Asa sunt eu.

Autor:Costi Pop

Weißenkirchen im Attergau - Oberösterreich

30.05.2013


Politics of bullshit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape