_ _

13 mai 2013

Din nou pe blog

V-ati obisnuit sa gasiti uneori acest blog fara postari,fara vreun subiect care sa va determine sa reveniti,macar o data.
Firesc in acest caz este sa-mi cer iertare si o fac,stiind ca nu va fi ultima oara cand se va intampla.Multi dintre voi nu stiti ce ocupatie am de cateva luni incoace...Ei bine,sunt altenpfleger
(in germana fiind ingrijitor de batrani),iar in engleza cred ca se poate spune,carer for the elderly.Nu voi dezvolta subiectul si nu voi posta nici macar o fotografie cu afectiunile celei de care am grija,aci in Austria.Cativa au vazut cate cava,insa acestea au fost trimise intr-un cadru privat.Ceea ce vreau insa sa "divulg"
se refera la una din putinele afectiuni pe care mi-a fost dat,in viata sa le vad si sa le ingrijesc.Necroza,caci despre aceasta e vorba,poate face ravagii majore,daca se gaseste intr-un organism batran si bolnav,fara putere si ambitia de a lupta pentru inca o noua zi,lasata de D-zeu.Privesc,in penumbra noptii,de aici,de pe coltarul,unde-mi petrec parte din zi si noapte catre patul unde
bunica de 91 ani,incearca,acum, trecut cu putin de miezul noptii,
sa adoarma.Sunt convins ca n-o va face,in urmatoarele 2 ore,asa incat printre lucruri pe care le voi face,pentru ea,voi scrie aci
incercand sa nu va fac sa iesiti de pe blog,decat la final.Nu m-am gandit nicodata,ca voi ajunge sa traiesc momente ca acestea,
alaturi de atata suferinta si nevoi.Ma identific ca o clipita din ochi,cu Sam Childers,predicatorul american,din filmul "Machine Gun Preacher",uneori,invocand prezenta lui D-zeu in camera femeii in varsta.N-am stiut de existenta acestui film, pana asta seara,
cand,tristetea m-a cuprins si mai tare,gandindu-ma ca acel neom,
Joseph Kony,liderul rebelilor LRA,(Lord Resistance Army)din Uganda,este liber si ucide in fiecare zi.Unde sunt cei care ar trebui sa-l opreasca?Cine ar putea-o face?Un singur predicator
nu poate,impreuna cu o mana de oameni s-o faca.Cata ura si nedreptate exista in lume,cate crime se comit sub ochii preotilor si a politicienilor,a liderilor de organizatii stiute,sau anonime care dicteaza unde,cand si cati trebuie sa moara.Am deviat de la subiectul propus,insa e momentul sa ma opresc aici,din motive lesne de inteles.Voi posta cateva poze din zona vietii mele,apoi vom mai vedea.Cert este ca imi pare rau pentru absenta mea de aici si voi incerca sa fiu mai activ,postand mai des,poate si banalitati.Asadar...iertare voua !Noapte buna!






Gregg Karukas - Isabella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape