_ _

luni, 13 ianuarie 2014

Cand voi veni...



Ana Georgescu,scrie:


Deşi-i târziu, aştept chemarea ta
Privind în noapte ploaia nesfârşită....
Speranţa că-n curând vei apărea
Mă ţine trează, cu privirea-ncremenită.

Tresar la gândul că ne vom vedea,
Că îmi vei cere sa îţi fiu iubită,
Că n-aş putea dorinţei rezista,
De sărutari când fi-voi copleşită.

Cu ochii-nchişi îmi pot imagina
Că-n braţul tău deplin sunt fericită.
E doar un vis ce se va destrăma....
Departe-i clipa când voi fi-mplinită!

Mă-ndrept spre geam din nou şi pot vedea
Că cerul prevesteşte-o zi-nsorită,
Iar eu aştept, tresar şi voi visa
La dragoste eternă, nesfarşită.


Eu,raspund:

Cand voi veni...

Chemarea mea,veni-va,cand ploaia va-nceta
Sperand ca te va tine treaza la geam,
Cu gand ca ne-om vedea si ca-ti voi cere,
Ca sa fi a mea...dorintei mele, 
Tu nu vei rezista de-atatea sarutari,
De bratul meu puternic,te vei agăţa,
Cu ochii inchisi iti vei putea imagina,
Privind la ploaia nesfarsita,
Cand iti voi spune,cu privirea-ncremenita
Ca-i doar un vis...ca tu sa-mi fi iubita.
Clipa-i aproape,spera,
Chiar daca privesti in noapte
Cu ochii-nchisi,te voi chema,
Astepti,tresari si vei visa
La dragoste eterna,nesfarsita.

Sannicolau -Mare
13 ianuarie 2014
Costi Pop


Brian Simpson - Waiting

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)