_ _

05 ianuarie 2014

Noul An, in gara veche(probabil din Klausenburg...)



Sunt pe peronul garii, de ceva timp, astept pe cineva sa vina.
Timpul, parca a stat pe loc si nu stiu cat a sa mai tina.
Ma uit spre lume,de parca i-as recunoaste cumva,
Astept chiar semne de salut,de parca,
As fi eu presedinte,sau vreun actor in haina de catifea.
Nu se intampla chiar nimic din toate astea,
Timpul se scurge ca-ntr-o clepsidra cu nisip,
Ce umple plaja garii,care-acuma-i goala.
E frig aici,pe banca ponosita,e frig afara,
Nu mai sunt chiar asa de tanar,sa nu simt nimic,
Trecut-a peste mine-a nu stiu cat-a primavara
Si-am si uitat de cand nu ne-am iubit.
Traiesc din vise,planuri ce nu ies,din dragoste de oameni,
Traiesc visand la clipa-n care,te-oi fi regasit...
Am si uitat de frig,scriindu-ti imaginar,pe cerul plin de nori
Si cativa fulgi de nea,coboara pe peronul garii,unde-s eu,
Acela,care-asteapta,ca sa vina cineva
Si care-a uitat,cat a trecut,de cand nu te-a iubit.
E frig in seara asta, mi-a fost mai frig, parca, in alti ani,
De cand te-astept,pe banca ponosita,ca sa vii...
Un ceas arata intr-un fel,e pe peronul meu,
Iar celalalt,arata altfel,care e bun,care e rau?
Care mi-arata cine sunt eu,la asta ora din noapte,
Ca sa te-astept mereu,mereu,poate-ai sa vii la mine.
Mi-e frig si-mi este bine,daca-r fi cald,as adormi
Si n-as putea,sa mai gandesc la tine.
Ma-ntind pe banca ponosita,ce cred ca-i unsa cu slanina...
Hei,omule,trezeste-te,imi spune-o voce feminina,
Cat as fi vrut sa fie-a ta,
E doar vocea femeii de serviciu,care ma-npunse cu matura...
Hei omule,ridica-te,hai nu mai sta,(Doamne Iarta-ma...)
E Noul An deja,indreapta-te si d-ta pe undeva.






Zipf,Austria

26 decembrie 2013
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape