_ _

03 ianuarie 2014

Domnul "LA REVEDERE"





Hei,d-le "LA REVEDERE",am calatorit mult,
Ca sa-ntalnesc un om ca tine,
Ce la-nceput mi s-a parut ca este D-zeu cel bun,numai al meu,
Ce fericire-n mine am avut,cand visul parca mi s-a implinit...
Am stiut ca esti tu,cel mai potrivit pentru mine
Cea care-am cautat si asteptat prea mult
Si cate planuri aveam a-mi face singura,apoi cu tine.
Am rasturnat si cativa munti,ce imi pareau de nemiscat,
Insa cu tine-alaturi,atunci,am reusit si-am invatat,
Ce-nseamna ca sa fi iubit si sa iubesti cu-adevarat.
Hei d-le "LA REVEDERE",ce bucurie mare am si azi,
Langa cei doi copii,ai mei si-ai tai,pe care i-ai uitat
Si cata fericire ei mi-aduc,dar numai mie...
Ca tu esti,in lumea ta,ce mult regret c-am fost parte din ea.
N-ai fost decat un Casanova,care pe ascuns,ca un actor teribil,
M-ai aruncat din ale tale planuri si m-ai lasat sa ma intreb,de ce?
Dar sti ceva,de azi nici ca-mi mai pasa,nimic nu am,nicicand a-ti cere
Si tu nu meriti,"d-le",nici ca sa-ti spun,la revedere !

22 decembrie 2013
Zipf-Linz
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape