_ _

04 ianuarie 2014

Fantomele noptii mele



Umbre misterioase,invaluie culoarea noptii,
Vantul se misca-n voie,e doar la el acasa...
Ce daca bate cu putere,lui nici ca-i pasa,
Nici de lumina,nici de valuri,
Nici vorba,de mine,sau de tine...
De intuneric,ce-as putea sa-ti spun,
Ca e sinistru,nu,as fi putin nebun,
Eu chiar l-am imbratisat,e uneori,chiar minunat,
Ca nu il poti vedea intreg,doar parti,
Iluminate de luna,licurici si stele,
E-acolo pentru mine,cand vreau ca sa te vad,
Altfel de cum o fac, in plina zi,
Cand raul,tot il pot vedea,e-atat de had,
Si tot timpul el e vinovat,
De tot ce nu-ti pot spune,
De tot ce sta ascuns in intuneric si sta nemiscat.
Doar fantasme ale timpului trecut,
Ma pot cunoaste bine,cine sunt,
Ele,cu mine-n noapte,alaturi,ca buni prieteni,
Planuri negandite punem la punct,
Despre iubiri ce nu s-au terminat,
Iar soarta vietii,i-a indepartat,
Despre rani ale prezentului,in care oameni,
Pacatele nu si-au iertat si despre mine...
Care,orb am fost si-mi pare rau,de poti a crede,
In noaptea intunericului,ce-mi este-alaturi
Si-mi este sfetnic si-mi este prieten,
N-am vrut ca sa m-ascund,asa departe,
Ca sa nu ma poti vedea cand vrei,
Si nu ales-a-mi,ca intunericul,
Sa ma iubeasca,in felul lui,imbratisindu-mi amintirile,
Ramase intacte din fiecare zi...nu am ales.
El nu s-a suparat pe mine si nici nu m-a intrebat
De ce te-am parasit,de ce am vrut,ca sa te fi uitat.
Clipe tremurande de iubire,mi-au mai ramas,
Ascunse-n noapte,ce locuri fantomatice
Si pline de mister,am putut ca sa-mpresor,
Cat de frumos si sumbru,in acelasi timp poate a fi...
Fantomele,din noaptea,cu vantul,caruia nu-i pasa de el,
De valuri,sau de nori,de mine si de tine,
De ploaie si furtuna,de stele si de luna,
Veni-vor,ca sa le fiu alaturi,in planul,
Ce impreuna-n noapte l-am facut,
Despre iubiri neincheiate,neincepute si multe chiar uitate,
In colturi ale inimii fierbinti,caruia de vant nici ca ii pasa,
Si nici de intuneric si nici de luna,de valuri inspumate,
De ploaie,de fantome sau furtuna...
Ii pasa doar de tine.

Zipf,Austria
23 dec 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape