_ _

13 ianuarie 2014

Cand voi veni...



Ana Georgescu,scrie:


Deşi-i târziu, aştept chemarea ta
Privind în noapte ploaia nesfârşită....
Speranţa că-n curând vei apărea
Mă ţine trează, cu privirea-ncremenită.

Tresar la gândul că ne vom vedea,
Că îmi vei cere sa îţi fiu iubită,
Că n-aş putea dorinţei rezista,
De sărutari când fi-voi copleşită.

Cu ochii-nchişi îmi pot imagina
Că-n braţul tău deplin sunt fericită.
E doar un vis ce se va destrăma....
Departe-i clipa când voi fi-mplinită!

Mă-ndrept spre geam din nou şi pot vedea
Că cerul prevesteşte-o zi-nsorită,
Iar eu aştept, tresar şi voi visa
La dragoste eternă, nesfarşită.


Eu,raspund:

Cand voi veni...

Chemarea mea,veni-va,cand ploaia va-nceta
Sperand ca te va tine treaza la geam,
Cu gand ca ne-om vedea si ca-ti voi cere,
Ca sa fi a mea...dorintei mele, 
Tu nu vei rezista de-atatea sarutari,
De bratul meu puternic,te vei agăţa,
Cu ochii inchisi iti vei putea imagina,
Privind la ploaia nesfarsita,
Cand iti voi spune,cu privirea-ncremenita
Ca-i doar un vis...ca tu sa-mi fi iubita.
Clipa-i aproape,spera,
Chiar daca privesti in noapte
Cu ochii-nchisi,te voi chema,
Astepti,tresari si vei visa
La dragoste eterna,nesfarsita.

Sannicolau -Mare
13 ianuarie 2014
Costi Pop


Brian Simpson - Waiting

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape