_ _

04 ianuarie 2014

Notorietate



Dragostea este un joc,pe care l-am mai jucat
De-atatea ori,de multe ori inainte.
E-un joc in care-am fost doar singur uneori...
Oamenii incearca,doar sa fie impreuna,
Sincronul pasilor in doi,fiind imperativ,acelasi,
Altfel jocul,se termina,insa incepe altul,
Pentru ca dragostea,e un joc,pe care,
Am sa-l caut mereu,daca acesta nu poate merge mai departe.
Dragostea e un joc,pe care,noi il facem impreuna,
Ea este puternica si nu-i accepta pe cei care triseaza,
Jocul este al dragostei,celor care stiu sa iubeasca,insa,
Mereu va fi cineva,care,sa iasa din joc...
E-atat de simplu si-atat de complicat,stiti bine,
Si totusi iubirea nu are mai nimic a pierde,
Cat oamenii incearca,sa ajunga,impreuna,la final.
De-atatea ori,am fost indragostit,inainte,
Incat as putea continua mereu si mereu,
Nu m-am oprit de-atunci,e ceva care ma tine in viata,
Stiu cum sa-l fac,fara ca sa regret.
Iubirea e un joc si daca esti corect,nu pierzi....
Sunt azi indragostit de tine,este vreun loc disponibil,
Undeva,in inima ta?
Daca ai sti despre ce eu vorbesc,
Mi-ai deschide imediat,calea spre tine.
Eu am gasit-o,insa cheia e la tine,
Te-ai inchis,pe dinauntru,ranita in amorul propriu,
In turnul palatului de gheata,deschide-mi de vrei.
Iubirea e un joc fierbinte si eu pot sa il fac
Am incercat de-atatea ori si nu ma pot opri,
Ca sa-mi gasesc perechea,oriunde-ar fi,
Cea(cel) care,nu ma paraseste mereu,
Care stie cum sa il joace,sa ma castige,asa sunt eu.

Zipf,Austria
21 dec 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape