_ _

04 ianuarie 2014

Mincinosul



Ca te iubesc...?
Te-am mintit de-atatea ori,incat,totul mi se pare normal.
Traiesc in minciuna,ca un soarec,pe-o bucata de burete...
Nu-mi aduc aminte cand am spus altceva,
Pentru ca-s un nemernic,ce nu merita prea mult.
Chiar si putinul ce-l obtin mintind,e mult peste masura,
Pentru ca,am trait mereu asa,in lumea mea bolnava
M-am molipsit de la ceilalti nemernici,ce-au impanzit pamantul,
Care ne rabda,pana cand vom fi sub el.
Atunci,ma rog,sa ma apese atat de tare,
Incat sa nu ma mai suport,ca doar sunt un nemernic.
M-am mintit de-atatea ori,incat nu mi-amintesc de adevar,
Nici nu mai stiu cine sunt eu,de ce exist,daca traiesc.
Te-am mintit de-atatea ori ca te iubesc,incat,
Nu-mi mai aduc aminte,nici cand am spus-o
Si nici cand preotul m-a intrebat,daca te vreau..
A fost un DA,extrem de raspicat,insa n-a fost nimic adevarat
Sti de ce,ca-s un nemernic,ce pamantul,atata vreme,l-a rabdat.
Minciuna,a fost mereu cand ma-ntrebai,de-mi place-al tau amor,
Ma prefaceam atat de tare,ca imi jucam bine acel rol.
Au fost minciuni atata de perfecte si azi le am cu mine
De-atatea ori te-am mintit ca te iubesc,incat eu cred si-acuma,
Incearca sa ma intelegi,ca sunt de-aceeasi parte cu minciuna.

Zipf,Austria
25 decembrie 2013
Costi Pop


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape