_ _

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Mincinosul



Ca te iubesc...?
Te-am mintit de-atatea ori,incat,totul mi se pare normal.
Traiesc in minciuna,ca un soarec,pe-o bucata de burete...
Nu-mi aduc aminte cand am spus altceva,
Pentru ca-s un nemernic,ce nu merita prea mult.
Chiar si putinul ce-l obtin mintind,e mult peste masura,
Pentru ca,am trait mereu asa,in lumea mea bolnava
M-am molipsit de la ceilalti nemernici,ce-au impanzit pamantul,
Care ne rabda,pana cand vom fi sub el.
Atunci,ma rog,sa ma apese atat de tare,
Incat sa nu ma mai suport,ca doar sunt un nemernic.
M-am mintit de-atatea ori,incat nu mi-amintesc de adevar,
Nici nu mai stiu cine sunt eu,de ce exist,daca traiesc.
Te-am mintit de-atatea ori ca te iubesc,incat,
Nu-mi mai aduc aminte,nici cand am spus-o
Si nici cand preotul m-a intrebat,daca te vreau..
A fost un DA,extrem de raspicat,insa n-a fost nimic adevarat
Sti de ce,ca-s un nemernic,ce pamantul,atata vreme,l-a rabdat.
Minciuna,a fost mereu cand ma-ntrebai,de-mi place-al tau amor,
Ma prefaceam atat de tare,ca imi jucam bine acel rol.
Au fost minciuni atata de perfecte si azi le am cu mine
De-atatea ori te-am mintit ca te iubesc,incat eu cred si-acuma,
Incearca sa ma intelegi,ca sunt de-aceeasi parte cu minciuna.

Zipf,Austria
25 decembrie 2013
Costi Pop


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)