_ _

duminică, 5 ianuarie 2014

Noul An,in gara veche(probabil din Klausenburg...)



Sunt pe peronul garii,de ceva timp,astept pe cineva sa vina.
Timpul,parca a stat pe loc si nu stiu cat a sa mai tina.
Ma uit spre lume,de parca i-as recunoaste cumva,
Astept chiar semne de salut,de parca,
As fi eu presedinte,sau vreun actor in haina de catifea.
Nu se intampla chiar nimic din toate astea,
Timpul se scurge ca-ntr-o clepsidra cu nisip,
Ce umple plaja garii,care-acuma-i goala.
E frig aici,pe banca ponosita,e frig afara,
Nu mai sunt chiar asa de tanar,sa nu simt nimic,
Trecut-a peste mine-a nu stiu cat-a primavara
Si-am si uitat de cand nu ne-am iubit.
Traiesc din vise,planuri ce nu ies,din dragoste de oameni,
Traiesc visand la clipa-n care,te-oi fi regasit...
Am si uitat de frig,scriindu-ti imaginar,pe cerul plin de nori
Si cativa fulgi de nea,coboara pe peronul garii,unde-s eu,
Acela,care-asteapta,ca sa vina cineva
Si care-a uitat,cat a trecut,de cand nu te-a iubit.
E frig in seara asta,mi-a fost mai frig,parca,in alti ani,
De cand te-astept,pe banca ponosita,ca sa vii...
Un ceas arata intr-un fel,e pe peronul meu,
Iar celalalt,arata altfel,care e bun,care e rau?
Care mi-arata cine sunt eu,la asta ora din noapte,
Ca sa te-astept mereu,mereu,poate-ai sa vii la mine.
Mi-e frig si-mi este bine,daca-r fi cald,as adormi
Si n-as putea,sa mai gandesc la tine.
Ma-ntind pe banca ponosita,ce cred ca-i unsa cu slanina...
Hei,omule,trezeste-te,imi spune-o voce feminina,
Cat as fi vrut sa fie-a ta,
E doar vocea femeii de serviciu,care ma-npunse cu matura...
Hei omule,ridica-te,hai nu mai sta,(Doamne Iarta-ma...)
E Noul An deja,indreapta-te si d-ta pe undeva.

Zipf,Austria
26 decembrie 2013
Costi Pop


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)