_ _

08 iunie 2013

E prea tarziu

Cand secundele vietii mele,in minute se transforma,
Iar orele in zile si lunile,in anii ce se scurg
Si nu mai stiu nimic de tine,unde esti?
Culorile vietii fara tine,nu le vad,nu le gasesc...
Sa-mi fi pierdut oare mintile,sau ce-am facut
Cred ca nimic sa n-aiba importanta.
Ultima oara cand m-ai sarutat si-n brate tu m-ai strans,
Mi-ai dat drumul repede,cat ai putut
In ochi te-am privit mai apoi
Si ti-am vazut cate o lacrima iesind din amandoi
Am suspinat si m-am gandit,ca nimic
Din tot ce-a fost,n-o sa mai fie,
Si dragostea noastra s-a sfarsit,fara sa pot
Doamne,nu voi putea salva nimic din ea,
N-am  s-o mai pot aduce inapoi.
E prea tarziu sa-mi intreb dragostea
Sau prea tarziu sa ma simt bine,
Chiar daca lumea rea ma trage-n jos?
Sa-mi fi pierdut eu mintile,sau poate amandoi...
Ce mai conteaza,nu am sa dau `napoi,voi merge mai departe.
Imi va fi greu,ca te-am iubit...si iata tu m-ai parasit,
Tu esti cu lumea rea care in jos ma trage
Ai reusit si nici ca-ti pasa,de mine,de nimic,
De tot cea fost cu noi,de tot cea fost vreodata.


Autor:Costi Pop

Weißenkirchen im Attergau - Oberösterreich

08.06.2013


Four80East - Double Down

Brian Simpson - Moonlit Ocean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape