_ _

sâmbătă, 15 martie 2014

Solfegiu poetic



Do rinte flamande,imi inunda universul,din nou,
Re venindu-mi in memorie,imaginea ta...
Mi -am derulat astfel,toate momentele fericite cu tine,
Fa tada trecutului,parandu-mi-se aproape de azi,
Sol utia prezentului,pe coperta inimii mele,fiind tu...
La cat am suferit,pe tot parcursul vietii.
Si ngur mi-am inchis si redeschis drumuri
Do ar tu,m-ai ajutat,mi-ai stat alaturi,doar tu.
Si mfonia sufletului meu,asteapta primavara,
La crimi,stand sa iasa odata cu venirea ei,
Sol ul,acoperindu-se,cu flori frumoase,ca tine,
Fa ruri singuratice,avertizand marinarii,ca,
Mi siunea lor e-aproape de final,ei sunt acasa,
Re intalnind iubiri,ce asteptau,privind in zare,
Do rinte flamande,stavilite in final,de iubiri ireale.

Linz,Austria
25 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)