_ _

16 martie 2014

Sunt mica

Sunt mica,doar un an am implinit
Si-acum,ce-i drept,nu stiu ce-o sa ma fac,
Atunci cand voi fi mare...nu stie nimeni,
Doar Cel de Sus.
Insa,ma descurc,cu jucariile,pe care,
Mama,bunica sau bunicul mi le-au cumparat.
Stiu sa stric,cam tot ce-mi este la-ndemana,
In special,cand ceilalti nu-s atenti la mine,
Pentru ca-s mica,doar un an am implinit.
Ma uit mirata,la bunicu`,atunci cand,
Vorbeste dezgustat,de viata pe care,a fost
Si este obligat s-o duca,spunand ceva,
Despre partidele de la putere,despre afaceri mari,
Spunea bunicul,ce le fac,doar pentru ei,
Si nu le pasa de ceilalti,ei sunt,
Un exemplu rau pentru cei tineri,si pentru mine,
Insa eu sunt prea mica,doar un an am implinit.
Tot de la bunicu-am inteles,cat de suparat e inca,
Pe cei care au fost atunci la putere,
Cu cativa ani in urma,cand firma lui micuta s-a inchis
Si lor nici ca le-a pasat,chiar daca el,
Platit-a, multe dari la stat,acesta-n schimb,
In loc ca sa-l ajute,l-a descurajat,
Pe bietul,bunicul meu cel drag,ce inca,pe ei e suparat.
Dar ce conteaza,imi spune intr-o zi...
Suntem cu totii,sanatosi,eu iaca,am implinit un an,
Dar sunt inca prea mica,insa voi creste mare.
Ce bine,ca au grija,cu totii,de mine,
Mai putin statul,care e orb,cand vine vorba de copii,
E orb si surd,cand vine vorba de batrani,
Eu cred,ca el(statul),este pe-un drum gresit se pare,
Sau nu stiu eu,pentru ca...stiti de ce?
Ca sunt prea mica,de-aia oare?

P.S.De scurta vreme,nu v-am spus,
Primii mei pasi,eu i-am facut,am doar un an...
Si-ncet,incet,iata-ma,cand ici,cand colo,
Ma uit acum de sus la cei mai mici,
Dar eu tot mica sunt,e clar,insa e minunat
Sa merg singura,de mana,cu cei dragi.

Zipf,Austria
01 martie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape