_ _

16 martie 2014

I/Realitate


Am gasit realitatea,cunoscandu-te pe tine,
Am fost atata timp,parca in alta lume,crede-ma,
Stiu ca ma repet,versurile se aseamana-ntre ele
Insa trebuie sa scriu asa,nu-mi pasa,decat de tine
Si umplu un spatiu,intre scripte si Univers.
Timpul mi-e numarat,la fel si tie,la fel si voua,
Scriem frumos si elevat despre iubire,
Gasim citate,fotografii,povesti si noutati
Chiar despre altii,evenimente 
Si iarasi despre iubire,despre noi,
Ne aratam lumii cine suntem,
Alegem chiar si intime fotografii
Ca sa le vada unii,
Gasim ce scriu altii,ca sa impresionam
Si scriem despre iubire la superlativ...
Si eu am fost,de la-nceput naiv,
Dar am continuat,mi-am ras apoi subtil
Si m-am intrebat,daca stiu ce fac...
Realitatea e aceasta,cunoscandu-te pe tine,
Acesta e subiectul "versurilor"de azi
Si simt in mine,reguli ale vietii de acum,
Carora eu le voi fi fidel,de voi putea.
Ce mult as vrea sa pot continua,
Ca sa iti scriu aici,despre misterul tau
Si despre generozitatea ta,
Despre respectul ce ti-l port,insa, voi incheia
Sunt obosit,chiar peste limite,insa-ti voi scrie,
Maine,sau in alta zi,gandindu-ma la tine.

Zipf,Austria
15 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape