_ _

14 martie 2014

Universul meu



Materia stelara din care sunt eu plamadit,
A intalnit o alta,necunoscuta,
Avand efecte de neconceput...
La inceput a fost ca o atractie interstelara
Caldura ei,simtindu-se in universul meu.
Am incercat sa ma apropii,
Mai mult decat imi propusesem,
Si respectand,bine-nteles,reguli galactice,
Atat cat sa-mi dau seama ce am intalnit.
Nu s-a mai intamplat,pana acum,
Ca meteoriti imensi,comete,sori si stele mari,
Sa-si schimbe brusc traseul,facandu-i loc...
Stiam ca-i steaua mea,cea norocoasa.
Puteam gandi,deja,ca nu va trece mult,
Si am s-o pot lua,cu mine-acasa.
Voi fi iubit si luminat de ea,
Mereu imi va fi cald,asa cred ca va fi,
Stelute mici vor aparea apoi,in paradisul meu,
Si se vor face mari,sa-mi umple
Si sa-mi lumineze cerul vietii mele,
Acolo unde voi ajunge iar si...dincolo de ele.

Zipf,Austria
18 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape