_ _

16 martie 2014

Simple vorbe(ca pe Tarnave)


Luni,a fost si-acum o saptamana
Si m-am gandit la tine,
E singurul lucru,pe care-l 
Mai tin minte acum.
Marti,am calatorit
Cam aceleasi treburi le-am facut
Si m-am gandit la tine.
Miercuri,ca in celelalte zile,
Nu am prea retinut din ce-am facut,
A trecut oricum,si nici nu vreau,
Ca sa-mi mai amintesc,decat,
Ca m-am gandit la tine.
Joi as fi vrut sa uit de mine,
Cat de obosit am fost,insa,
Eu tot m-am gandit la tine.
Vineri,a trecut la fel,cred,si-s sigur,
Ca iarasi, m-am gandit la tine.
Ieri a fost sambata,
Din nou pe drum am fost,
Cu multe treburi,ce unele,
Nu si-au avut,chiar niciun rost,
Doar asta a contat,
Ca m-am gandit la tine.
Azi e duminica si orice-as fi facut,
Lucruri,pe care,inca nu le-am uitat,
N-a fost,o clipa-n care,
Sa nu ma fi gandit la tine.
Ce va fi maine,nu stiu,
Chiar daca as vrea,
Stiu doar atat,ca este luni si
Orice s-ar intampla,
Daca voi mai exista,
Sigur ma voi gandi la tine.

Innerlohen,Austria
23 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape