_ _

12 martie 2014

Portul




Ma-ntreb,ce caut in portul cel vechi,il stiti si voi,
Nicicand,nu m-am gandit sa am vreo treaba pe-aici
Si totusi am sosit acum vreo ora...
Timp petrecut printre mecanici-marinari,
In barul,ca o epava,cu nume,Ancora.
Sa nu ma credeti,nici acum,e doar o imagine,a mintii,
Caruia-i dau "viata",scriind cateva randuri,
Ca eu si voi,sa le puteti citi,apoi uita
Ca sunt destule de facut,in viata voastra si a mea.
Dar ce-o sa credeti despre EA ?
Nu stiu daca i s-ar potrivi,insotitoare de bord,
Sau cine stie,poate altceva,care nu-mi vine acum in minte
Dar ce conteaza,pentru Ea,venit-am,ca s-o vad,chiar s-o cunosc,
Doar pentru mine,ca si pentru voi,e o necunoscuta...
Iat-o ca vine spre mine si cand cititi,spre voi.
E inalta si bruneta,intr-un costum negru,camasa alba,papilon,
Curios,deasupra parului frumos si aranjat in coc,
Ii sade bine chipiul alb,sau sapca aceea de marinar.
Zambeste si ma-ntorc usor,crezand ca nu o face pentru mine
Si ma gandesc,ca poate-i place ce vede,
Puteti fi voi,barbatilor,insa,in strofa asta,sunt doar eu,
Un fel de gentleman,asa cum par a fi politicienii,
Intr-un costum Armani,pe care-am dat cosarca de bani,
Ceruti de unul,oarecare,ce iar m-a sunat intr-o zi,
Sa-i cumpar poate ceva,sperand c-am mai pastrat,
In vreo caruta,ceva bani...
EA,se-apropie mai mult,zambind si primul lucru este sa ma tulbur,
De parfumul,pe care nu l-am mai cunoscut,pe vreuna din camasi,
Sau pe-un pulover,pe niciun pardesiu,sau vreun costum al meu,
Dar nici pe pielea-mi,ce se vrea lasata atinsa,
Sarutata,parfumata de EA...femeia,ce mi-as dori,
Sa ma iubeasca acuma,doar pe mine.
Sigur ca v-ati fi asteptat,sa stiti ce s-a mai intamplat cu EA...
E tarziu, as fi vrut ca sa mai scriu,am renuntat,
Insa promit,c-am sa revin cu noutati din port,despre mine
Si evident,ce va intereseaza,despre EA.

Zipf,Austria
14 ferbuarie 2014
Costi Pop


A Shade of Blue-Incognito (Featuring Maysa Leak)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape