_ _

16 martie 2014

Ascensiune, in stil oarecum mafiot



Am fost un oarecare,insa de cativa ani incoace(vreo 20),
De cand politica e-a doua mea viata,sunt,desigur,un ticalos...
Cu bani,multi,facuti usor,fireste ajutat,
De toti colegii de partid,bine-nteles,cat si de alti"tovarasi",
De la ministere,apoi,de cei "locali".
Cu totii trebuie sa ne acoperim,sa rezolvam probleme,
Prioritare din strategia interna,de partid,
Ce o avem de-acum cu totii,suntem doar o familie imensa
Si trebuie si noi ca sa traim,
Asa cum ne-a urat,rivalul nostru...BINE !
Trebuie sa ne pese de ceilalti multi,
Ca doar ei ne-au ales si nu-i putem uita,
Fara de ei,niciunul dintre noi,
N-am fi atata de bogati,n-am fi aici.
Ce bine ca mandatul  meu,inca nu s-a terminat,
Mai este timp,de-afaceri,care sunt acum pe rol.
Nu trebuie sa-mi fac griji de-acum,
Pe toti ai mei i-am rezolvat,n-am ezitat,
Chiar daca au fost mai multi.
Colegii mei,la fel si ei...vai cat s-au mai zbatut saracii,
Zile trudite,nopti nedormite, mult au mai indurat,la fel ca mine,
Ca sa ajunga si azi sa-mi spuna,iti multumesc,
Nu-ti vom ramane nicicand datori.
Ganditi-va ce greu ne-a fost,numai la asta ne gandeam,
Cum sa ne rezolvam problemele,in timpul cat mai scurt.
Tot ce ne durea,legat de viata celorlalti,a voua,celor simpli,
Era,cum sa va spunem, de noi taxe,impozite si legi,
La care voi sa nu aveti acces,stiti vorba aceea,nu va suparati,
NOI FACEM LEGEA,PENTRU NOI !
Si nimeni nu ne va mai sta in cale...
Ce fericit ma simt in noua casa de vacanta,
De asta inca,nu stiu ai mei,nici nu le voi spune,
Mai am ceva,in ea de retusat si vreau si ei sa-i cer un sfat.
Cum,nu v-am spus? Ea,e o alta,
Sunt doar atatea femei frumoase si istete,
Aproape toate au copii,sunt maritate,dar nu-i nimic,
Nu vad unde gresim,suntem doar oameni politicieni,de-afaceri.
Alo?E important acuma,ma scuzati...
Alo,eu sunt,da,sigur,la Popasul stiut,da,vom cina.
Vezi,nu voi veni singur,va fi si ea,
Vor vizita,cat vom vorbi,galeria de arta,a ta.
E bine atunci,ne vom vedea,o seara frumoasa vom avea,
Aha,pai eram sigur,ca vei veni si tu,cu-altcineva,
Era pacat sa ne vedem singuri,da,bine,salutare
Si nu uita de treaba aia...
Ati remarcat,cat e de greu,
Sa pui mai multe roti,ca sa se miste,
Lucrez pana tarziu si uneori,sunt epuizat,
Poate si ea,este de vina,ca nu stie,sa tina,
La sanatatea mea,stiti are mai multe dorinte
Si eu le voi respecta,asa sunt eu,
Stiu sa le fac pe toate,acuma ne vedem la schi,
Pe partie si la cabane sau pensiuni de vis,
La primavara,apoi la vara,cand e frumos si cald,
Ne intalnim cu prietenii la pescuit si discutam
Despre afaceri,ca ele-s pe primul plan si despre ele.
In liniste,multe se pot rezolva,asa e cel mai bine,
Nimeni nu te mai poate deranja.
Am sa inchei acuma,in curand,voi rezolva alta afacere,
Ce nu mai poate astepta,asa sunt eu,politician activ,
Atat acasa,in particular(cu ea,cu alta)si in partid
De-asta am fost ales,ca sa muncesc si sa nu stau degeaba.
Timpul se scurge,oricum in favoarea mea,a familiei
Si evident a ei,cea care,are multe dorinte
Si eu pe toate le voi respecta.

P.S.Si-am incalecat...pe-o imaginatie a mea si v-am spus povestea asa.

Innerlohen,Austria
23 februarie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape