_ _

17 decembrie 2013

Decembrie intr-un fel



Existenta vietii mele,se afla intr-o carte,
Din biblioteca Universului,
Ce-i un capitol din existenta noastra.
Pe fiecare fila,descopar sensul ei,
Raspuns la cautari,eu le gasesc,acolo mereu.
Nu mi-ar ajunge-o viata,ca sa le resfoiesc pe toate,
Nici nu mai am timp,a ma gandi,sa-mi fac vreun plan...
Se va depune praful,pe toate filele inchise
Si-apoi se vor ingalbeni si-usca,pe rand,
Ca foile de tutun,dintr-un hambar.
Cu sacu-mi plin de banalitati,adunate de cu primavara,
Iata-ma-n decembre,departe de ce mi-e drag
Cine m-ajuta,sacul sa-l golesc,
Iar timpul,sa-l opresc din loc?
C-am mai facut asta,o dat`si tot intr-un decembre,
Si mai nimic nu s-a-ntamplat,
Sacul e mereu tot plin,iar timpul,cateodata,
Iata, se scurge cum vrea el si mai ales,neobservat.

Innerlohen,Attersee,Austria
13.12.2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape