_ _

17 decembrie 2013

Pentru tine










Pentru tine,cand noaptea vine si eu nu sunt acolo,
Pentru tine,cat de simplu e...
Insa as vrea,sa fi iar langa mine,
Ca ma simt mai singur ca oricand
Si-acopar deseori,cu sufletu-mi pustiu,
Stele si luna,lumina sa le-o fur si sa opresc amurgul,
Ce zi anunta,alta,fara tine,
Tie-atat de simplu,cand noaptea vine
Si nu stiu,daca te mai gandesti la mine.
Ce trist imi poate fi prezentul,
Ca ce s-a dus,n-a sa mai fie,
Ce trist va fi maine si poimaine,
Pentru ca nimic,n-am putut eu face,
Sa vin acolo unde esti,de tu ma vrei...
Destule cuvinte-ar fi sa scriu,ca mi-as dori,
Sa te privesc macar,sa iti vorbesc de as putea,
Dar parca imi imaginez,cu greu gasindu-mi ceva vorbe,
As inventa,cred,o simpla poveste,despre vreme,ori despre lume,
Despre orice-ar putea sa schimbe-n bine,prezenta mea.
Muzica ce-acum ascult,cand scriu,e pentru tine ,
Trezeste nostalgii si suflete deschide si le-ncalzeste,
Asa cum soarele o face,cand e deasupra noastra.
Pentru tine as vrea sa fiu,asa cum nici nu te-ai gandit,
Haide,ajuta-ma,ca sa-mi gasesc si eu odat`,drumul in viata.

Linz,Austria
16 decembrie 2013
Costi Pop




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape