_ _

03 decembrie 2013

Prima iubire



Cat de aproape locuia de noi...
Cam pe la 7 ani se intampla s-o vad,
Trecea spre scoala,prin fata casei noastre.
O urmaream,in fiecare dimineata,apoi,
Sa nu fiu observat prin fata scolii,cea de fete,
Poate din jena,din pudoare,sau cine stie,
Era vreun sentiment acut de diferenta,
Faceam ocol,destul de mare,strazilor,
Pe care ma-ntorceam,timid,apoi spre casa.
Cate emotii si cata tulburare aveam atunci,
Cand drumurile noastre,se intersectau...
Timpul se dilata pe loc,aerul era mai viu,
Era mai pur si parca fortele naturii,se trezeau,
Parca unite,pentru a-mi face corpul ca sa explodeze,
Care devenise brusc,prea stramt.
Stiam ca Universul imi celebra trairile si toate iluziile,
Savoarea clipei,vibratiile inexprimabilului,
Paleta de culori,a fiecarui moment...
Toate se impleteau pentru a insufleti iubirea,
Care in mine,se nastea,insa de-atunci,
Cu treceri,ale mele,prin faze ale timpului apus,
Nu am mai regasit vreodata aceea forta
Si nici macar,intense sentimente si emotii,
Care m-au incercat,si a trecut atat de mult,
Aceea traire va fi mereu inscrisa-n corpul meu,
Emotii ulterioare,hranindu-se din ea,
In anii tineretii mele si ACUM.

Zipf,Austria superioara
30 noiembrie 2013
Costi Pop


soul-train Oliver Cheatham - get down saturday night

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape