_ _

28 martie 2013

Iluzie

Ziua de ieri...e o iluzie.
In mintea mea si cea de azi
Si cea de maine,ca aia de ieri,
Ca cea de azi va fi,la fel,doar o iluzie.

Alaltaieri gandeam ca azi,era aceeasi ora,
Am vrut sa scriu pe un carnet...am renuntat
La fel ca ieri mi s-antamplat si azi,
In fine-am scris cateva randuri,aproape-am terminat...

Ma tot intreb daca e bine,
Sa ma gandesc la ieri,la azi,la maine,
Mai bine uit de toate aste`zile,
Privesc apoi cu ochii-nchisi si ma gandesc la tine.

Iluzia de ieri si azi,ca cea de maine,
E doar o particica din ce a fost,ce e si ce va fi,
S-a scurs din timpul meu,iata,inca o zi
Si nu se stie-n lume si-n veci,cat voi mai rataci.

                            
27 martie 2013

Weißenkirchen im Attergau
Austria


Imagination - Just An Illusion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape